Opinie o Nas

Kategorie

Rodzaje i koszt dostawy

 

pudelko 

OGÓLNE INFORMACJE


● Dokładne koszty dostawy są widoczne w Koszyku w momencie złożenia zamówienia.
● Ostateczne koszty dostawy zależne są od wybranej formy przesyłki, a także od jej gabarytów i innych indywidualnych cech (kruchości, wagi etc.).
● Sama czynność sprawdzenia Koszyka nie jest równoznaczna ze złożeniem zamówienia. Aby ją wykonać Zamawiający nie musi logować ani rejestrować się.
● W koszt dostawy wliczone jest ubezpieczenie przesyłanego produktu.
● Do każdej przesyłki dołączona zostanie faktura VAT.
● Każdą przesyłkę Zamawiający może monitorować za pomocą numeru listu przewozowego, który otrzyma on po wysyłce towaru z magazynu.
● Na wszelkie pytania dotyczące rodzajów i kosztów dostawy odpowiada Biuro Obsługi Klienta (tel.: 801 98 98 98, mail: kontakt@allto.pl).

 

odbior wlasny 

ODBIÓR WŁASNY W JEDNYM Z NIEMAL 130 SPECJALISTYCZNYCH PUNKTÓW ODBIORU


● Umożliwiamy Państwu odbiór osobisty zamówionego towaru w jednej ze 130 specjalistycznych, branżowych hurtowni na terenie całego kraju (dotyczy zamówień powyżej 300 zł).
● Zamawiający sam wybiera najbardziej wygodny dla niego punkt odbioru.
● O dostępności towaru w hurtowni Zamawiający zostanie poinformowany mailowo.
KOSZT : produkty nie-paletowe 0 PLN / produkty paletowe 70 / 120 PLN

 

kurier 

WYSYŁKA KURIEREM / TRANSPORT PALETOWY


● Przy wysyłkach kurierskich sklep Allto współpracuje z firmami HELLMANN oraz DHL.
● Kurier dostarcza przesyłki wyłącznie w dni robocze w godzinach 8:00-18:00.
● Jeśli kontakt firmy kurierskiej z Zamawiającym będzie utrudniony z winy Zamawiającego, zakładany czas dostawy może się wydłużyć.
● Jeśli Zamawiający chce skorzystać z dodatkowych usług (dostawa na konkretną godzinę etc.), powinien skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta sklepu Allto. Należy pamiętać, że korzystanie z dodatkowych usług podnosi cenę przesyłki.
● W momencie dostawy Zamawiający może sprawdzić otrzymaną przesyłkę. Jeśli zawartość opakowania będzie niezgodna z zamówieniem lub gdy towar będzie uszkodzony – należy spisać z kurierem protokół szkody. Dalsze postępowanie reklamacyjne przedstawione jest w zakładkach Zwroty oraz Reklamacje.

KOSZT KURIER: 15 PLN / POBRANIE 22 PLN

KOSZT TRANSPORT PALETOWY: PÓŁ-PALETA 70 PLN / PALETA 120 PLN

 

paczkomaty 

WYSYŁKA DO PACZKOMATÓW INPOST


● Paczkomaty to skrytki pocztowe umieszczone na terenie całego kraju, w których można odebrać przesyłkę przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. 
● Wielkość paczki dostarczonej do paczkomatu nie może przekraczać wymiarów 41 x 38 x 64 cm i wagi 25 kg.
● Zamawiający sam określa, w którym paczkomacie będzie odbierał przesyłkę.
● O nadaniu i dostarczeniu paczki do paczkomatu Zamawiający zostanie poinformowany wiadomością SMS oraz mailowo. W obu tych wiadomościach znajdzie się kod umożliwiający odebranie przesyłki.
● Na odebranie przesyłki z paczkomatu Zamawiający ma 3 dni. Po tym czasie paczka zostanie przekazana do najbliższego oddziału firmy InPost, o czym zamawiający zostanie poinformowany wiadomością SMS oraz mailowo. Gdy przez kolejnych 14 dni Zamawiający nie odbierze paczki – zostanie ona odesłana do nadawcy.

KOSZT: 11 PLN


Newsletter