Opinie o Nas

Kategorie

FAQ

punkt Czy aby złożyć zamówienie należy się zalogować lub zarejestrować?


Nie ma konieczności rejestrowania się. Wystarczy dorzucić produkty do koszyka, a następnie wybrać opcję zakupów bez rejestracji. Naturalnie należy wypełnić dana miejsca dostawy. 

 

punkt Jak szybko znaleźć produkt, który mnie interesuje?


Można zkorzystać z drzewa kategorii lub wyszukiwarki w górnej części strony. 

 

punkt Czy mogę szybko dobrać produkty pokrewne lub komplementarne do zamówionych przeze mnie?


Oczywiście. Produkty pasujące do siebie systematycznie łączymy ze sobą. 

 

punkt Nie pamiętam danych dostępowych do swojego konta (loginu, hasła). Co zrobić?


W miejscu, w którym znajduje się logowanie, jest link "zapomniałeś hasła do swojego konta". Wystarczy z niego skorzystać.

 

punkt Chciałbym anulować zamówienie lub dokonać w nim zmian. Czy jest to możliwe?


Oczywiście. Prosimy o kontakt z obsługą sklepu. 

 

punkt Jak mogę sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?


O zmianach stanu realizacji powiadamiamy mailowo. Można to również sprawdzić po zalogowaniu w panelu administracyjnym. 

 

punkt Dodałem opinię do produktu. Dlaczego nie jest ona widoczna?


Moderacja opinii może trwać dłużej. 

 

punkt Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionego przeze mnie towaru?


Oczywiście. Dla wygody udostępniamy sieć Specjalistycznych Punktów Odbioru (SPO) w całej Polsce. Wystarczy wybrać najbliższy punkt i poczekać na e-mail z potwierdzeniem, że towar dotarł do wybranego SPO.

 

punkt Co muszę zrobić, by otrzymać fakturę VAT do mojego zamówienia?


Wystarczy zaznaczyć przy rejestracji, że oczekujecie Państwo faktury VAT i podać wszystkie dane. Faktura będzie załączona do przesyłki, ale również zostanie przesłana e-mailem.  

 

punkt Czy mogę zmienić dane znajdujące się na fakturze VAT?


Właściwe dane wystarczy podać przy rejestracji lub zmodyfikować w późniejszym czasie po zalogowaniu na konto w naszym sklepie. 

 

punkt Jak długo muszę czekać na potwierdzenie płatności przez bank lub system PayU?


Jeśli wybrana została płatność e-przelewem, potwierdzenie będzie od razu po dokonaniu płatności. Jeśli płatność realizowana była za pomocą PayU, ale druczka (przelew tradycyjny), wszystko będzie zależało kiedy przelew zostanie wykonany przez Państwa i zaksięgowany na naszym koncie - najczęściej w dniu następnym po dokonaniu przelewu.    

 

punkt Jaki jest termin płatności za zamówione produkty?


Dla Państwa wygody udostępniamy wygodną formę płatności elektronicznych. Zachęcamy do dokonywania płatności od razu, co przyspieszy czas realizacji zamówienia. Możliwa jest jednak płatność w późniejszym terminie - sugerujemy dokonywanie płatności max. do 72 godzin.    

 

punkt Czy mogę zwrócić towar, który mi nie odpowiada?


Oczywiście. Zgodnie z ustawą, można zwrócić towar do 14 dni. 

 

punkt Przesyłka dostarczona przez kuriera jest uszkodzona. Co zrobić?


Wystarczy spisać protokół szkody z kurierem.  

 

punkt Produkt, który kupiłem w Allto, uległ uszkodzeniu. Co mam zrobić?


Wystarczy, zgodnie z kartą gwarancyjną, zgłosić się w serwisie producenta lub skontaktować z naszym sklepem. 


Newsletter